2012-12-17

Efter en seg skoldag åkte jag och Sara till gymmet, så skönt! Utanför fönstret vid springbandet såg jag flygplan efter flygplan lyfta en bit bort. Blev av någon anledning ännu mer motiverad att springa. Kan inte förstå att det är vi som sitter där med våra väskor på lördag. Vi är ett gäng från klassen som åker med samma flyg, tur det! 
På kvällen har mina värdisar julpyntat och sjungit julsånger. Vi tog även lite julbilder, vilket verkar vara en årlig tradition som min värdmamma tycker är väldigt viktig. De små liven var dock inte lika glada i att le in i kameran på beställning utklädda till tomtar. Barn som inte kan sitta still i kombination med en dålig mobilkamera är ingen höjdare, men här kommer iallafall några söta bilder!
 
 
 
 
 
Den lilla julgranen är på plats. Imorgon ska de köpa mer julpynt till granen, eftersom den inte alls är pyntad så det räcker... Hmmmm
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0