Ett sista farväl

Alla andra julavslutningar har jag sprungit ut ur skolan så fort jag bara kan, men denna gång var det annorlunda. Att lämna allt det här bakom sig känns både sorgligt och sjukt jobbigt, samtidigt som det ska bli helt underbart att stå på svensk mark igen. Det är alltid jobbigt att säga hejdå, men vi har gjort planer för våren och sommaren, så jag tänker bara på att "vi snart ses igen". Det känns bäst så på något vis.
 
Ikväll hade vi en jätte mysig sista middag här med värdfamiljen och Sara. Utan människorna runt mitt middagsbord ikväll hade jag inte överlevt. Att jag skulle komma min värdfamilj så nära trodde jag faktiskt inte innan jag åkte hit. Jag är så otroligt glad och tacksam att jag hamnade just hos min värdfamilj. Det kunde inte ha blivit bättre. 
 
Väskorna står packade och imorgon åker vi! Det är med blandade känslor jag lägger mig på kudden ikväll. Jag kommer sakna alla underbara människor jag har lärt känna här. Det känns så konstigt att vi bara känt varandra i fyra månader, men det räcker för att jag inte ska släppa taget! 
 
En sista kram från Madrid!
 
Äkta kärlek
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0